درباره فیزیوتراپی آفتاب

کلینیک فیزیوتراپی آفتاب واقع در شیراز با هدف ارائه روش ها و متد های جدید فیزیوتراپی دنیا (ورزش درمانی پیشرفته، درمان های دستی و سوزن خشک) و تجهیزات پیشرفته فیزیوتراپی (لیزر، مگنت) با مسئولیت فنی فیزیوتراپیست ابوالفضل فارسی تاسیس گردیده است.

در کلینیک فیزیوتراپی آفتاب شیراز تمام درد های عضلانی و اسکلتی (کمر درد، دیسک کمر، دیسک گردن، گردن درد، زانو درد ، شانه درد و ...)، انحراف ستون فقرات (افزایش قوز پشتی، گودی کمر، گردن جلو آمده)، آسیب های ورزشی (پارگی و کشیدگی رباط ها، تاندون و عضلات)، خشکی مفاصل ناشی از شکستگی ها و دررفتگی ها، جراحی ها، آسیب عصب های محیطی (صورت، دست و پا) با استفاده از متد های جدید و پیشرفته فیزیوتراپی دنیا درمان می گردد.

در کلینیک فیزیوتراپی آفتاب شیراز بیماران در جلسه  اول به طور دقیق معاینه و ارزیابی میشوند و برنامه درمانی و ورزش های مناسب با توجه به نوع مشکل آنها طراحی میگردد. بیماران در طول جلسات درمانی مورد ارزیابی قرار می­گیرند، پیشرفت درمان به آنها ارائه میشود تا نتیجه مطلوب درمانی حاصل گردد. در این کلینیک با بهره گیری از کادری مجرب، متخصص، دلسوز برای بیماران وقت کافی جهت انجام درمان ها و آموزش ورزش ها گذاشته می شود و در نهایت احترام و ادب با بیماران رفتار می شود.

• سوابق و مدارک فیزیوتراپیست ابوالفضل فارسی
  • فارغ التحصیل رشته ی فیزیوتراپی سال 79 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فعالیت مستمر در رشته فیزیوتراپی از سال 79 تا کنون شرکت در سیمینارها و کنگره های فیزیوتراپی و پزشکی و کارگاه های آموزشی به طور مستمر و مداوم.
  • دارای گواهینامه ارزیابی و درمان شانه و گردن، کمر ولگن از دانشگاه جورجیا آمریکا
  • دارای گواهینامه ارزیابی و درمان شانه، گردن، کمر و لگن از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران
  • دارای گواهینامه ارزیابی و درمان دردهای ستون فقرات و لگن و اندامها (شانه و زانو وآرنج و... ) با درمان های دستی از دانشگاه علوم پزشکی ایران (ATM PT)
  • دارای گواهینامه سوزن خشک (dry needling) از دانشگاه علوم پزشکی شیراز